Banana

Sitter här och äter banan, ska snart ta en tupplur eftersom jag börjar känna att huvudvärken är på väg!
Så snart blir det att hoppa i säng, men först ska jag skriva i min kära blogg.
Men idag var det bara skola och det var riktigt seegt!  Det kändes som om dagen aldrig skulle ta slut. När vi satt på sista lektionen funka inte min dator för det var jätte seg på att logga in. Så vi fick sluta tidigare för att så var typ allas datorer? Men iallafall så när vi skulle sluta loggar min dator in, shit vad man stör sig på sånt asså?
 Men nu ska jag ta nåt och äta, jag har gjort 2 rostmackor som sitter och väntar på mig. Sen är det bums in i säng och vila så att jag inte missar skolan imorrn.
Jag skriver mer senare.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0