=)

Hello! Jag sitter just nu och gör inget förutom det här då. =P
Idag ska jag väl bara städa mitt rum, så det kommer ta rätt lång tid. Sen ska jag väll inte något mer?  Vi får se..
Men jag hittade en massa snygga stickade koftor från Lindex och här kommer en av dom =)



http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=7849&subid=9653&prodid=2457015&parentid=0&color=459160&NewView=true

Vad tycker ni ? Jag tycker den är skit snygg! Dom har fått in skit snygga koftor nu. Lindex är bra. För det finns alltid något man gillar vid kanske nödsituationer. När man ska på fest och måste köpa nytt. Både ett okej pris och bra kvalite.. Tycker jag! =)

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 01:33:26
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0