Fredag

Känns som det kommer bli en onyttig fredag för mig! Måste se till att borsta tänderna på kvällen. Haha skämt, klar jag gör de =)
Men jag ska bla baka kanelbullar för imorgon är det ju Kanelbulle dagen, så man ska stoppa in sig en kanelbulle eller två (?) haha nej skitmånga. Själv älskar jag KANELBULLAR!! :D
Sen har jag varit i stan och köpt saker till en kladdkaka plus en påse sour cream & onion, haha fattar ni nu vad jag menar med onyttigt? För mig är det onyttigt det är ju rätt mycket socker och fett i det jag ska äta. Sen sitta här och vara soffpotatis, eller jag kan ju säga sängpotatis.(titta på tv)
Denna fredagen orkar jag inget annat än att vara lat!
Det var annat planerat men nej, så blir det inte idag :) 
Sen är det ju den sista kvalldagen på idol , så det blir att checka läget där med :D hahaha!
Men nu ska jag titta lite på olika affärer på nätet!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0