Gäsp.

Nu är jag trött. klockan är 00:27.
Ska nog gå och lägga mig menb jag måste borsta tänderna. Har ingen ork. Men måste ahh.
Men skitsamma nu ska jag inte vara så bitter.
Helt rätt som åkte ut ikväll på idol. Jesper var inte dålig, men ja på något sätt visste man redan det från det att han sjungit klart, inte att han skulle åka ut men hänga löst i allafall. Shit anna var bäst idag, tyckte jag :D
Alla andra var också jätte duktiga. Men haha det är klart.. Annars hade dom inte kommit såhär långt.
Yasmina tyckte jag var helt okej inte mer. Det var medelmåttigt (?). Inte jätte dåligt men inte jätte bra, bara okej.=)
Hoppas hon skärper sig så vi inte får se hon på samma ställe nästa fredag..
Hon är en av mina favoriter i hela tävligen! =D
Nu övergår jag till Robin Ericsson tror jag han heter. Asså jag lägger knappt märke till honom.. Han är bra. Men jag kommer inte ihåg honom från förra veckan. Ska det vara så?  Shit, vad konstigt. Jag vet att han inte kom från nowhere. Men ärligt jag kommer inte ihåg att jag sett honom där och jag missa inget från kvalveckan. Bara några minuter från tisdagen. Är helt säker på att jag snackat med emelie om honom för vi snackar om allas framträdande dagen efter i skolan. (om det är skola dagen efter. som det var i kvalveckan) Men ändå kommer jag inte ihåg han.
Men nu gör jag =)
Ska nog börja dra mig mot toan och borsta tänderna och göra mig färdig för att sova.
Jag gäspar för fullt nu. Hihi.
Sovgott!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0