Morgon

God morgon! Eller ska man säga god middag ? Haha jag vaknade typ precis. Igår blev det en sen kväll. Var hos lite kompisar med syrran till kl 12. Pappa kom egentligen halv 11 men han stannade. som var väldigt bar. För vi hade mycket att snacka om =) Hhaha det var skit kul. Idag vet jag inte vad som händer kanske hjälpa mamma lite.
Sen kanske vara med lite kompisar!
Btw, Jag älskar min nya röda (?) mössa som jag har köpt i veckan och min nya mysiga halsduk.
Jag ska nog blogga rätt mycket här efter.
Känns som det var rätt längesen eller det har bara gått segt.. Haha =)
Snart väntas en skola. Känns sådär, vill ha mer looooooooov =D men vi har typ 3 dagar kvar. Så jag får väl dra nytta av det vi har kvar =(
Men ikbäll är det idol och schlager tema, tror jag. Ska bli roligt att se. Haha särskilt Lars. Men det kommer nog gå super bra, för honom. Det gör det ju alltid.Lars=bäst!
Jag skrattade jätte mycket på abba temat efter hans framträdande. Det var verkligen speciellt men bra ändå. Vet inte vf jag känner så men det är kanske för att lars är lars. Så orginell och speciell.
Men nu ska jg dra mig vidare.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0