Ops

; Shit har inte bloggat på hela dagen, får det att låta som något skit dåligt men, ja det är väl inte normalt att jag bara
har skrivit ett blogginlägg än så länge =) Gjort det innan, men nu ska jag vara aktiv. Hihi.,
Rorro är här och vi har tittat på lilla melodifestivalen. Men jag missa stjärnor på is. Glömde helt att
det var det idag! =( besviken.
Hon som vann var faktiskt rätt okej, hennes låt var bättre än hennes röst. Säger inte att det var något fel på hennes röst. Den passade låten och syftet med låten absolut. Men det hördes om hon ska bli en sån stor sångerska som hon sa att hon ville bli(har för mig att hon sa det) så måste rösten tränas. Men hey, det är ju bara början för henne, hon har ju precis vunnit L.M. Jag gillade syftet med låten skarpt och hennes känsla i det hon sjöng. Man kände att hon verkligen menade det hon sjöng från hjärtan. Säger bara lycka till! Till tvåan också! Hon får ju också hänga med och tävla i norden =)
Just det idol i fredags har inte hunnit skrivit om det än,. Ja kan skriva någon menning eller två.
Det var helt rätt person som åkte ut. Det stod mellan hon och jesper som juryn trodde och där brydde jag inte mig egentligen. Men när det kom till the elimination av tittarnas röster så var det jenny och johan palm. Och jag bara hoppades att hon skulle åka ut, för idol skulle vara konstigt utan johan . Faktiskt! Som när nils inte kom vidare till dom sista 16, det blev en helt annan sak. Han är ju född till att få människor glada. Lite synd där. Men det lägger vi bakom oss och hoppas han söker nästa år igen och kommer långt. Samma med alexander som föll på mållinjen 2 år på raken. Jag tvivlar på att han kommer göra det. För det måste ju vara skit svårt känslomässigt. Men ka n ju alltid hoppas=) Men Lars han var suverän. Alice med=D Hihi, my favorites!
Oj, har skrivit mycket nu. Allt från nåt som hände för någon vecka sen till i igår =)
Men nu känns det bra!
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0