Trött?

Yes sir! jag somna vid halv fem kanske. Iallafall efter mitt sista blogginlägg. Men så vaknade jag vid halv 6 och ni vet hur det är när man vaknar av en timmes sömn. Den timmen behövdes kan jag säga.
Men jag är lite orolig för att jag inte kommer så mycket sömn på natten.
För den måste man ju ha. Skönhetsömn! Haha, skämt å sido!
Men snart börjar typ idol om 1 timme och 3 minuter exakt från och med nu.
Jag håller på han där Lars, han är sinnes bra asså!
Nästa vecka har vi prao, jag måste tringa dom och få mina tider :) Shit vad pinsamt egentligen! Hej jag ska praoa hos er nästa vecka och jag skulle ringa er för att få mina tider ? haha, men måste få det gjort. Hoppas bara inte jag ballar ut och inte ringer och kommer där på måndag vilken tid som helst. Nej, det ska inte hända!(Hoppas jag)
Just det vi fick våra skolfoton igår tror jag.. Jag tyckte faktiskt att jag blev bra på det enskilda men inte i skolkatalogen. Det är skolkatalogen som är viktigaste tycker jag. För den kommer vara där och titta på i många år men kanske bara intressant i ett år till. Tills dom får vår nya. För då går jag ju på gymnasiet. Fotot blev inte katastrof. men ni vet hur mycket krav man har på sig själv i skolkatalogen. Man ser og sig själv på ett annat sätt än sina kompisar, tror jag.
Oj vad mycket jag har skrivit nu :D Känns bra. Hade mycket att skriva om ser jag ? =)
Men nu är kl 19:03 och jag ska "chilla" lite . Haha inte ett ord jag använder, menmen!
Jag skriver lite innan idol.
Vi ses!




VILL HA,VILL HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0