1 januari

Hej alla, det var längesen jag skrev. haha. får väll börja igen.
Men ja, ny är det ett helt nytt år. Jo, 2009. Det är ganska stora saker som händer. Jag slutar grundskolan och hoppas på ett härligt sommarlov! Sen i augusti fyller jag hela 16 år och får börja övningsköra. Jag hoppas inte att jag blir en fara ute på vägarna!? haha, skämt å sido..
Jag hade en rolig kväll igår faktiskt. Klockan 12 bar det ut för att smälla raketer. Fast jag smäller bara sånna små själv. Jag är livrädd för att få en sån på mej :(
Men aja, det blir nog rätt mycket uppdatering nu. Måste tänka på min skola nu till gymnasievalet. Men det blir bloggande. Nu när jag har tagit en paus inser jag hur mycket jag saknat det..
Skriver mer när jag får tillgång till dator. Det är inte så lätt. haha.
Kram/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0