Trött.

Hej alla glada! : )
Idag var mest som igår, sover typ bort dagarna. Men jag är sjukt trött. Anledningen vet jag inte..  : )
Aja, ska inte klaga mer. Haha, just nu ser jag på nåt konstig film på femman. En kille får typ önska sig vad han vill men det slutar alltid illa. Gissa vad han tycker är viktigast i början? Jo, pengar och ha en snygg tjej. Men det är ju inte allt för att få en lycklig. Så man kan ju förstå varför det slutar illa efter hans önskningar. Det har jag iallafall förstått av den filmen.
Jag hoppas jag får lite sömn inatt. Jag kanske har sovit av mig redan : ( Hoppas inte det, jag älskar att sova.
Men nu ska jag tillbaka till filmen.
Kraamaar : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0